12 mar 2012
Börsmeddelanden

Ålandsbanken Abp Årsredovisning Ålandsbanken Abps bokslut, årsredovisning och bolagsstyrningsrapport för 2011 har publicerats Mariehamn, 2012-03-12 17:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Ålandsbanken Abp Börsmeddelande 12.3.2012 Kl. 18.00 Ålandsbanken Abps bokslut, årsredovisning och bolagsstyrningsrapport för 2011 har publicerats Ålandsbanken Abps bokslut, årsredovisning och bolagsstyrningsrapport för 2011 har i dag publicerats på svenska och finska. Årsredovisningen finns att ladda ner i PDF-format på vår hemsida: http://www.alandsbanken.fi/info/opencms/Finland/sv/om_alandsbanken/for_investera re/arsredovisningar/ Ålandsbanken Abp har även publicerat sin bolagsstyrningsrapport 2011 på bankens hemsida: http://www.alandsbanken.fi/info/opencms/Finland/sv/om_alandsbanken/for_investera re/forvaltning_och_styrning/ Ålandsbanken Abp Närmare information ges av VD Peter Wiklöf, tfn +358(0)204 29 011 Bilagor: Ålandsbanken Abps årsredovisning för 2011 Ålandsbanken Abps bolagsstyrningsrapport 2011